JIPPIHURRA!

Bästa dagen! Jobb som gick hur snabbt som helst, hårdträning med Bea och sen....

...till det bästaste av de bästaste på hela dagen! JAG HAR KÖPT EN IPHONE! :D:D 


Träffade en sjukt gullig kille på tele2, som hjälpte mig så mycket med allt! Tror han tyckte lite synd om mig då jag var tvungen att betala av min bindningstid på 16 månader, (som jag egentligen inte borde ha) så fick lite rabatt också, inte helt fel! :D  Tacktack!!

Den är sååå fin, visar bild sen!! :D Hehe, för den ser ju antagligen sååå olik ut de andra iphones! (a)


Just nu, gladgladglad! Och vet ni en sak? De borde ni också vara! För nu äntligen kan jag sluta gnälla om att jag hatar min mobil så mycket! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0