29/3

Har haft en ledig dag idag som började med styrketräning med Carro, Fia och Max. Det var galet jobbigt, men väldigt skönt efteråt såklart, som träning ska vara! 
Hann även med en tripp in till stan, där jag mötte upp fina Sandra för att fika.

Efter stan var det bara hem och vända i dörren igen för att åka till IKEA. Har gjort om lite saker i mitt rum. Blev en ny "bokhylla" eller vad man nu ska kalla det där jag  har lagt alla mina parymer, sprayer, krämer osv. Blev bra faktiskt, visar bild senare! :D

Nu är jag tröttis och måste sova, imorn väntar en körlektion plus ett tufft jobbpass!

Miss.

Målade naglarna precis, typiskt mig att alltid göra de tio min innan man ska sova! Men jag gillar färgen på mitt nya nagellack  måste jag säga hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0