17/3

Har jobbat hela dagen. Skulle träffa Alex och träna ett pass, men blev otaggad och drog hem istället. Nu blir det till att göra andra halvan på min svindyra hårinpackning som jag gjorde för några månader sen, lääääängtar efter resultatet!!

Imorn blir det Jobb + annat jobb! Är riktgt tagad faktiskt! :) Känner mig på strålande humör. Lyssnar på bra musik och och pratar med Max vilket man alltid blir glad av! :) Sen börjar jag äntligen få godkänt på alla teoritest, yyyeeees!



Mitt hårinpackningskit som gick på tusenlappen! :) Görs i fyra olika moment, Först dusch med schampoo, sen sova med keratin i håret plus mössa, tvätta med balsam på morgonen och i med en stylingprodukt efter det!  :)
Håret blie bebis-lent! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0